Zakup harfy i uzupełnienie sprzętu na potrzeby Teatru Muzycznego w Łodzi
numer zadania: 07300/15
numer w EBOI: 55032/14/A1
nabór: 1
ocena wartości merytorycznej: 44.6
ocena strategiczna: 30
nazwa wnioskodawcy: Teatr Muzyczny w Łodzi
Kwota dofinansowania: 100 000,00 zł
ocena wartości organizacyjnej: 7
nazwa zadania: Zakup harfy i uzupełnienie sprzętu na potrzeby Teatru Muzycznego w Łodzi
program: Rozwój infrastruktury kultury
priorytet: Infrastruktura kultury
ocena końcowa: 81.6
Ocena formalna: OK
Rozbieramy książkę” – kampania promocji czytelnictwa na pokładzie Olsztyńskiego Wehikułu Czasu Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa632.82563.8OK
01359/1553807/14/A31Fundacja PoematLirykomania Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa735.62163.6OK
09056/1560632/141Fundacja Otwarty Kod KulturyKawa i czasopismaPromocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa641.61663.6OK
04191/1555983/141Muzeum Miejskie „Dom Gerharta Hauptmanna” w Jeleniej Górze”Hauptmanomania” czyli spotkania z literaturą w domu Gerharta Hauptmanna Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa634.62363.6OK
04495/1555403/141Fundacja Instytut Promocji EdukacjiKampania społeczna „Poczytaj Bratkowi
numer zadania: 07549/15
numer w EBOI: 58806/14
nabór: 1
ocena wartości merytorycznej: 32.6
ocena strategiczna: 26
nazwa wnioskodawcy: Polskie Towarzystwo Historyczne Zarząd Główny
Kwota dofinansowania:
ocena wartości organizacyjnej: 5
nazwa zadania: Rozbieramy książkę” – kampania promocji czytelnictwa na pokładzie Olsztyńskiego Wehikułu Czasu Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa632.82563.8OK
01359/1553807/14/A31Fundacja PoematLirykomania Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa735.62163.6OK
09056/1560632/141Fundacja Otwarty Kod KulturyKawa i czasopismaPromocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa641.61663.6OK
04191/1555983/141Muzeum Miejskie „Dom Gerharta Hauptmanna” w Jeleniej Górze”Hauptmanomania” czyli spotkania z literaturą w domu Gerharta Hauptmanna Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa634.62363.6OK
04495/1555403/141Fundacja Instytut Promocji EdukacjiKampania społeczna „Poczytaj Bratkowi
program: Promocja literatury i czytelnictwa
priorytet: Promocja czytelnictwa
ocena końcowa: 63.6
Ocena formalna: OK
nadzór nad fundacjami, lekcje muzealne warszawa, melania jóźwicka, studia filmowe warszawa, militaria tychy, wojewódzki wiek, statek batory, ochrona zabytków, zwrotki, wzieło, patrol wojskowy krzyżówka, dps skęczniew, jakie przedmioty są w 6 klasie szkoły podstawowej, jerzy stuhr nie żyje, ojciec chrzestny caly film, ustawa z dnia 18 lipca 2001r prawo wodne…