Zakup harfy i uzupełnienie sprzętu na potrzeby Teatru Muzycznego w Łodzi

numer zadania: 07300/15

numer w EBOI: 55032/14/A1

nabór: 1

ocena wartości merytorycznej: 44.6

ocena strategiczna: 30

nazwa wnioskodawcy: Teatr Muzyczny w Łodzi

Kwota dofinansowania: 100 000,00 zł

ocena wartości organizacyjnej: 7

nazwa zadania: Zakup harfy i uzupełnienie sprzętu na potrzeby Teatru Muzycznego w Łodzi

program: Rozwój infrastruktury kultury

priorytet: Infrastruktura kultury

ocena końcowa: 81.6

Ocena formalna: OK


Rozbieramy książkę” – kampania promocji czytelnictwa na pokładzie Olsztyńskiego Wehikułu Czasu Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa632.82563.8OK
01359/1553807/14/A31Fundacja PoematLirykomania Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa735.62163.6OK
09056/1560632/141Fundacja Otwarty Kod KulturyKawa i czasopismaPromocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa641.61663.6OK
04191/1555983/141Muzeum Miejskie „Dom Gerharta Hauptmanna” w Jeleniej Górze”Hauptmanomania” czyli spotkania z literaturą w domu Gerharta Hauptmanna Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa634.62363.6OK
04495/1555403/141Fundacja Instytut Promocji EdukacjiKampania społeczna „Poczytaj Bratkowi

numer zadania: 07549/15

numer w EBOI: 58806/14

nabór: 1

ocena wartości merytorycznej: 32.6

ocena strategiczna: 26

nazwa wnioskodawcy: Polskie Towarzystwo Historyczne Zarząd Główny

Kwota dofinansowania:

ocena wartości organizacyjnej: 5

nazwa zadania: Rozbieramy książkę” – kampania promocji czytelnictwa na pokładzie Olsztyńskiego Wehikułu Czasu Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa632.82563.8OK
01359/1553807/14/A31Fundacja PoematLirykomania Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa735.62163.6OK
09056/1560632/141Fundacja Otwarty Kod KulturyKawa i czasopismaPromocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa641.61663.6OK
04191/1555983/141Muzeum Miejskie „Dom Gerharta Hauptmanna” w Jeleniej Górze”Hauptmanomania” czyli spotkania z literaturą w domu Gerharta Hauptmanna Promocja literatury i czytelnictwaPromocja czytelnictwa634.62363.6OK
04495/1555403/141Fundacja Instytut Promocji EdukacjiKampania społeczna „Poczytaj Bratkowi

program: Promocja literatury i czytelnictwa

priorytet: Promocja czytelnictwa

ocena końcowa: 63.6

Ocena formalna: OK



nadzór nad fundacjami, lekcje muzealne warszawa, melania jóźwicka, studia filmowe warszawa, militaria tychy, wojewódzki wiek, statek batory, ochrona zabytków, zwrotki, wzieło, patrol wojskowy krzyżówka, dps skęczniew, jakie przedmioty są w 6 klasie szkoły podstawowej, jerzy stuhr nie żyje, ojciec chrzestny caly film, ustawa z dnia 18 lipca 2001r prawo wodne…