Fundacja Centrum Rozwoju Kultury i Edukacji: „Urodzeni. by czytać”
numer zadania: 09029/15
numer w EBOI: 59866/14
nabór: 1
nazwa wnioskodawcy: Fundacja Centrum Rozwoju Kultury i Edukacji
nazwa zadania: Urodzeni. by czytać
program: Promocja literatury i czytelnictwa
priorytet: Promocja czytelnictwa
Kwota dofinansowania:
ocena wartości organizacyjnej: 6
ocena wartości merytorycznej: 35
ocena strategiczna: 24
ocena końcowa: 65
Ocena formalna: OK
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o: „Kampania społeczna „JA CZYTAM!””
numer zadania: 01425/15
numer w EBOI: 54028/14/A1
nabór: 1
nazwa wnioskodawcy: Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o
nazwa zadania: Kampania społeczna „JA CZYTAM!”
program: Promocja literatury i czytelnictwa
priorytet: Promocja czytelnictwa
Kwota dofinansowania:
ocena wartości organizacyjnej: 8
ocena wartości merytorycznej: 32.6
ocena strategiczna: 26
ocena końcowa: 66.6
Ocena formalna: OK
Wydawnictwo Naukowe PWN SA: „Wydanie i promocja książki Emile’a Benveniste’a „Problemy językoznawstwa ogólnego””
numer zadania: 09867/15
numer w EBOI: 54868/14/A2
nabór: 2
nazwa wnioskodawcy: Wydawnictwo Naukowe PWN SA
nazwa zadania: Wydanie i promocja książki Emile’a Benveniste’a „Problemy językoznawstwa ogólnego”
program: Promocja literatury i czytelnictwa
priorytet: Literatura
Kwota dofinansowania: 0,00 zł
ocena wartości organizacyjnej: 9
ocena wartości merytorycznej: 50.6
ocena strategiczna: 20
ocena końcowa: 79.6
Ocena formalna: OK
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy we Wschowie: „Językowy Zawrót Głowy”
numer zadania: 07049/15
numer w EBOI: 56572/14
nabór: 1
nazwa wnioskodawcy: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy we Wschowie
nazwa zadania: Językowy Zawrót Głowy
program: Promocja literatury i czytelnictwa
priorytet: Promocja czytelnictwa
Kwota dofinansowania:
ocena wartości organizacyjnej: 6
ocena wartości merytorycznej: 40.4
ocena strategiczna: 22
ocena końcowa: 68.4
Ocena formalna: OK
Fundacja im. Zbigniewa Herberta: „Herbert 2015 – kampania społeczna Pan Cogito”
numer zadania: 01561/15
numer w EBOI: 54201/14/A3
nabór: 1
nazwa wnioskodawcy: Fundacja im. Zbigniewa Herberta
nazwa zadania: Herbert 2015 – kampania społeczna Pan Cogito
program: Promocja literatury i czytelnictwa
priorytet: Promocja czytelnictwa
Kwota dofinansowania: 400 000,00 zł
ocena wartości organizacyjnej: 6
ocena wartości merytorycznej: 48.2
ocena strategiczna: 30
ocena końcowa: 84.2
Ocena formalna: OK
obostrzenia co to znaczy, kultura archeologiczna, stan wojenny 2020, "k. łopatecki", polskie filmy o ii wojnie światowej, karta nauczyciela 2019, rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, bohateron 2018, tarcza antykryzysowa dla przedsiębiorców, mapa nazwisk w polsce, slawni niemcy, ministerstwo finansów twój e-pit, ustawa o miejscach pamięci narodowej, pl www, zredaguj sprawozdanie z wybranego wydarzenia które odbyło się w twojej szkole, dochód brutto do zaświadczenia, ciuchy dla dzieci z anglii, film na 100 lecie niepodległości…